"ТВОЈЕ ЋЕ ТЕ РЕЧИ ИСКУПИТИ И ТВОЈЕ РЕЧИ ЋЕ ТЕ ОСУДИТИ"

четвртак, 22. октобар 2015.

Партитура за неозборено

На слици: Партитура: chokedsense.deviantart.com

…Страх ме да закорачим у неизговорене речи.
Челична студен језди пустопољином… И ветар походи тишину кроз отворене прозоре. Празну собу, празан дом.
Где никога више нема – Не смем.
Чујеш, бршљан низ одјек везе чудан шум. О како бих, како да дозрем, ако залутам опет, куда води пусти друм?
…Из мука оседлан за маглине тмуре, у очима ти затонуле као хуј згаслих звезда. Где ми све капљице крви још шашаво зуре у први уздах… У похарани бруј…
…Оног јутра које бледи непомично, од којег и сам неозборен остајеш.
Па те гледам немо, гледам нетремично, и не смем рећи: недостајеш ми…
…О, како ми недостајеш


…ИЛИ МОЖДА ОВАКО…

………………………………………
Страх ме да закорачим у речи неизговорене
Челична студен језди пустопољином том
И ветар походи тишину кроз прозоре отворене
Празну собу
празан дом

Где никога више нема – Не смем
Чујеш бршљан низ одјек везе чудан шум
О како бих како да дозрем
Ако залутам опет куда води пусти друм?

Из мука оседлан за маглине тмуре
У очима ти затонуле као згаслих звезда хуј
Где ми све капљице крви још шашаво зуре
У први уздах У похарани бруј…

…Оног јутра које бледи непомично
Од којег и сам неозборен остајеш
Па те гледам немо гледам нетремично
И не смем рећи: недостајеш ми…
…о како ми недостајеш
 
 

Нема коментара:

Постави коментар

Verba volant, scripta manent. – РЕЧИ ЛЕТЕ, ОНО ШТО ЈЕ НАПИСАНО ОСТАЈЕ...