"ТВОЈЕ ЋЕ ТЕ РЕЧИ ИСКУПИТИ И ТВОЈЕ РЕЧИ ЋЕ ТЕ ОСУДИТИ"

субота, 28. јануар 2017.

Жудња за животом илити трагови ка сопствености

На слици: Псеудоидентитет; Фотографија: moji-tragovi.blogspot.com


Ја не питам када ћеш стићи, мене интересује да ли си пошао?
Нити марим којим путем идеш, ја желим да знам куда си кренуо?
Није ми важно где си до сада живео, са ким си живот делио, нити чак, јеси ли сваког дана умирао?
Важно ми је да ли си тада постојао и колико си силан био?
На хајем да ми кажеш да ли си тријумфовао или губио, али бих силно да знам јеси ли горео и у победи и у поразу?
Да ли си славио или капитулирао, не марим ни мало, ја хоћу да знам јеси ли издао?

Мене не занима шта ћеш изговорити, хоћу да знам хоћеш ли уопште проговорити?
И ако ти се врисак отме, да ли је из грла или душе?
И када тихујеш, чиниш ли то јер си разумео себе или разумео друге?
Или зато што је свака Реч после прве само грех?
Ја не питам хоћеш ли отићи или остати, али ми реци да ли ћеш БИТИ док си ту?
И не марим хоће ли те растанак развеселити или растужити?
Ја хоћу да знам, када одлазиш, да ли је то заувек?

2 коментара:

  1. ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ, svaka cast za ovu pesmu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Хвала на лепим речима.
      ПС. Није замишљено као песма, али не противуречим.
      Поздрав!

      Избриши

Verba volant, scripta manent. – РЕЧИ ЛЕТЕ, ОНО ШТО ЈЕ НАПИСАНО ОСТАЈЕ...