"ТВОЈЕ ЋЕ ТЕ РЕЧИ ИСКУПИТИ И ТВОЈЕ РЕЧИ ЋЕ ТЕ ОСУДИТИ"

уторак, 28. јануар 2014.

Сањао је мене

...ИЗ АУТОРСКЕ ЗБИРКЕ ПОЕЗИЈЕ "ТИШИНЕ"


На слици: Чежња; Фотографија: poetryaz.blogspot.com
Сањао је мене
Ноћима годинама вековима
Како једино сањар може
Карту сазвежђа
Цртао је пределима моје коже
А у коси тражио звезду падалицу…


Ја сам плетенице расплела
И крај тишине седела
Ноћима годинама вековима
У неко друго небо загледана
У сазвежђа хладна
И празна


А онда се пробудио
И навукао завесе на прозоре
Баш како сањар може
Када се чежње наталоже
Пределима коже


(Међу непрегледне боре)


А ја сам минђушу на ухо ставила
Ону што је падалицом звездом звао
И отрчала оном који ме је дозивао
На аутобуском стајалишту
Гргуравом брадом
У коју нико није веровао
А ни он сам




Нема коментара:

Постави коментар

Verba volant, scripta manent. – РЕЧИ ЛЕТЕ, ОНО ШТО ЈЕ НАПИСАНО ОСТАЈЕ...