"ТВОЈЕ ЋЕ ТЕ РЕЧИ ИСКУПИТИ И ТВОЈЕ РЕЧИ ЋЕ ТЕ ОСУДИТИ"

петак, 2. мај 2014.

Извини


Поштовани посетиоци ФРАГМЕНАТА,
На порталу Башта Балкана (директна веза) објављена је кратка прича (моје маленкости) Извини у оквиру опуса најлепших остварења 12. Конкурса за најкраћу кратку причу за 2013. годину издавачке куће Алма.
Задовољство ми је да је поделим са Вама.

На слици: Акварел Сергеја Алдушкина; Фотографија: www.bastabalkana.com

                              
          Ако сам одшкринуо окна Твоје келије, опрости.  Не залазим у туђе тишине, оне залазе у мене. Зато ћутим само, а када проговорим, о горчинама зборим. Очигледно, сасвим неспретно…

     Ако сам се наднео над Твојим небом, опрости. Не насељавам собом туђу земљу, она насељава  мене. Зато шћућурен тихујем на сопственом острву и ма где закорачио обрем се у беспуће и одјек. И залутам.

      Ако сам у Твоју леју загазио, опрости. Не обделавам туђи врт, он обделава мене. Зато процветам и пелином и божуром а када пркосом замиришем издахнем већ наредног трена. Сведок си.  



2 коментара:

  1. Анониман2. мај 2014. 22:45

    Toliko se toga od vas moze nauciti...Hvala vam mnogo, mnogo!
    Pozdrav srdacan.

    ОдговориИзбриши
  2. Хвала на лепим речима. Угодно је чути и - ОБАВЕЗУЈУЋЕ.
    Срдачно отпоздрвљам и наствљам да - УЧИМ.

    ОдговориИзбриши

Verba volant, scripta manent. – РЕЧИ ЛЕТЕ, ОНО ШТО ЈЕ НАПИСАНО ОСТАЈЕ...