"ТВОЈЕ ЋЕ ТЕ РЕЧИ ИСКУПИТИ И ТВОЈЕ РЕЧИ ЋЕ ТЕ ОСУДИТИ"

уторак, 20. јануар 2015.

Прича

На слици: Акустична гитара; Фотографија: wallpaper-kid.com

Враг ће га знати шта ме је уморног и мрзовољног извело на друм. Пуст…
Као празна душа…
И зашто ме је баш туда повео корак. Тежак…
Попут живота целог…
И откуд се нађох пред вратима једног стана у који нисам свраћао годинама. „Шта је промисао“, помислих на трен и задрхтах.
Чула се музика отуд… О каква се музика чула… Исповедна као тишина над завичајем и болна попут растаначке ноћи…
Топла као успомена са матурске вечери…

Немам обичај да куцам када одлазим пријатељима из детињства. Ако постоје други пријатељи… Прошао сам уским ходником а потом тихо одшкринуо врата. Коси млаз мукле светлости сливао се низ дивни тампурасти врат по којем је пребирао својим прстима. Грчевито и нежно...
О како је виртуозно прстима плесао по њеној кожи…
Како нежно миловао разасуте младеже…
О како се присно извијала под његовим длановима…
И њена кротка почешљана коса, „као црна свила у недрима голим“, кроз собну тмину просута: „Путуј“, цвилела је немо, „Само путуј“…
И, путовао је…
А, ја? Већ одавно туђ и стран, недостојни сведок, проклето близу…
Зашкринуо сам врата бешумно, испустио дубок уздах и отишао…
Са влажног плочника под липама окренуо сам се последњи пут.
Сенка је титрала на зиду…  
Он је седео на барској столици и загледан у јануарску ноћ - jeцао. Само је свирао на гитари и jeцао…


Нема коментара:

Постави коментар

Verba volant, scripta manent. – РЕЧИ ЛЕТЕ, ОНО ШТО ЈЕ НАПИСАНО ОСТАЈЕ...